Se enkelt indlæg
Gammel 22-08-2011, 10:01   #1
Indiansummer
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2009
Indlæg: 637
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Indiansummer er ny på vejen
Exclamation Gode råd vedr anke til Det Sociale Nævn ang afslag til merudgifter § 100

Hej. Jeg har endnu engang fået afslag på min ansøgning om merudgifter § 100.

Grunden til afslaget er at jeg kan klare personlig pleje, lettere rengøring, samt indkøb.

De 2 andre punkter er jeg godkendt i. Der er milevid forskel på hvordan jeg oplever min hverdag, og hvordan kommunen får vendt og drejet mine ord til deres fordel.

Jeg modtager rigtig meget hjælp fra mit netværk, og jeg kan kun klare disse ting fordi jeg vil selv kunne noget, selvom det koster mig både smerter og udtrætning. Jeg lider af fibromyalgi og andre ting. Og så har jeg min scooter som jeg handler ind på, de dage jeg kan køre på den.

Jeg skal bruge jer, til at komme med rigtig gode forslag til hvad jeg skal skrive i min anke til Det Sociale Nævn, så de forstår at jeg faktisk ikke kan disse ting, men gør det for at have et liv. Jeg får hj hjælp hver 14 dag til rengøring. Og jeg har været til fys på Frederiksberg hospital, som vurderede at jeg kompenserede meget, og havde brug for daglig hjælp.

Jeg er blevet tiltagende dårligere, både mobilt og motorisk, og er startet på varm vands bassin træning udenom det kommunale regi, for der kan jeg ikke får nogen hjælp, da jeg stadig kan gå.

Nogen som har nogle gode forslag? Kh Indiansummer
Indiansummer er ikke logget ind   Besvar med citat