Se enkelt indlæg
Gammel 22-02-2012, 22:02   #1
PiaTT
Hvor skulle jeg ellers være
 
PiaTTs avatar
 
Tilmeldingsdato: 29-05 2011
Lokation: Vestjylland
Alder: 50
Indlæg: 151
Styrke: 13
PiaTT er ny på vejen
Hjælp til oversættelse

Har idag modtaget en udtagelse fra en speciallæge (bestilt af kommunen). Jeg har fysiske sygdomme, og frygter at man vil forsøge at trække min sag yderligere ud, med psykiske vurderinger.

Konklusionen fra udtagelser er:
1. fysiske sygdom stationær det sidste halve år. 2. fysiske sygdom stationært det sidste års tid. Der er ikke behov for yderligere vurdering af arbejdsevnen, og efter min vurdering er der al mulig grund til at etablere fleksjob i den nuværende arbejdsfunktion.

Alt dette er jo godt for mig, men ved jo godt han ikke må udtagelse sig om fleksjob, og at alt skal til lægekonsulenten igen igen igen.

Men der jeg skal have jeres hjælp er under Objektive observationer står:
Psyke: Naturlig, ikke symptomaggraverende. Ikke indikation for egentlig objektiv undersøgelse.
Hvad betyder det?

Har selv valgt at gå til psykolog for at få bearbejdet mange af de ting jeg har været igennem med mine sygdomme, et utal af operationer ikke alle med gode udfald, akutte indlæggelser og 2. gange hvor jeg og min mand troede at nu var mit liv slut. Jeg har selv taget intivativ til samtalerne, og betalt selv. Psykologen vurdere at jeg ikke har en depression, men at jeg har haft nogle svære livsforholde de sidste år som jeg har haft brug for at få talt igennem.

Tror i kommunen kan få noget ud af dette?
PiaTT er ikke logget ind   Besvar med citat