Se enkelt indlæg
Gammel 29-04-2013, 16:28   #27
Indiansummer
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2009
Indlæg: 637
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Indiansummer er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Fru-Andersen Se meddelelser
Hej,

Jeg er ny her på K10 men har fulgt med passivt meget længe for at suge lidt info til mig. Og jeg ved ikke om jeg er det rette sted eller mit indlæg er placeret korrekt? Kunne ikke finde noget præsentations forum nemlig

Jeg er kommet så langt i mit forløb (endelig efter mange års kamp med læger osv) at jeg står og venter på at min jobkonsulent finder en praktik plads til mig hvor min arbejds evne skal afprøves.

Nu er det sådan at jeg er stødt på et problem (som jeg føler det er) for min jobkonsulent har påpeget min beklædning og spurgt mig om jeg er villig til at ændre det hvis der er en bestemt arbejds uniform som virksomheden bruger hvilket jeg er selvfølgelig men det kom så vidt at konsulenten spurgte ind til om jeg ville overveje og om jeg var villig til at tage noget andet tøj på når vi nu første gang skulle ud og besøge en virksomhed, og nu tænker jeg lidt,må hun godt det? Syntes hun overskred mine private grænser og ja jeg er faktisk en smule rystet.

Nu er jeg hverken sjusket eller noget uhumsk af nogen art, er faktisk det stik modsatte så tænker lidt at jeg jo er den jeg er og det må vel accepteres på lige fod med at jeg acceptere andre. Jeg ville da aldrig klæde mig ud som en jeg ikke er til en ordinær job samtale som fuldtidsledig

Og af alle de mennesker jeg har mødt af læger og sagsbehandlere og fra jobcentre og fra ledighedskurser, har jeg aldrig mødt en der påpegede min beklædning så tænker lidt at det da næsten ikke kan være sandt jeg skal overveje noget som helst !!

Nu er det sådan jeg er muslimsk kvinde der går med tørklæde og lang kjole men kan hun virkelig forlange at jeg skal overveje min beklædning og lave om på den, jeg skader jo ingen og går ikke med burka.

Nu er det her blot en af nogle ting hun har nævnt så det er ikke fordi jeg er sart eller nærtagende men syntes bare at nu er der altså alt for meget fokus på min religion end det det rent faktisk handler om, fordi dette er en af flere ting, som nævnt.

Er jeg forkert på den?
Muslimsk som går med tørklæde og lang kjole, det lagde jeg mærke til du skrev. Jeg tænker mig, at det ikke som sådan er tørklædet hun har spurgt ind til, men den lange kjole. Om du var villig til at gå med andet end kjole. I dag er der ikke så vidt jeg ved, problemer med tørklædet. Bare min mening. Indiansummer
Indiansummer er ikke logget ind   Besvar med citat