Se enkelt indlæg
Gammel 12-07-2018, 20:11   #433
Kio
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2009
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 968
Styrke: 0
Kio er ny på vejen
Tirsdag d 10 juli 2018.

Klage over trusler fra Vagt og direkte ulovlig sagsbehandling.

Tirsdag d 10 juli 2018.

Til
Beskæftigelses- og integrationsborgmester Cecilia Lonning-Skovgaard
Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen
Bernstorffsgade 17
1592 København V
[email protected], [email protected]
E-boks: https://minside.borger.dk/post?funct...ailboxid=10516

Jobcenterchef Maria Bødker Boje
Jobcenter København JKI
Lærkevej 18, 2400 København NV
Mail: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected]
E-boks: https://post.borger.dk/?logon=borger...ubjectid=38375

Att.:
Statsminister Lars Løkke Rasmussen
Justitsminister Søren Pape Poulsen
Beskæftigelsesminister Troels Lund Poulsen
Beskæftigelsesborgmester Cecilia Lonning-Skovgaard.
Jens Rohde "retssikkerhedsordfører" ex-medlem af EU-parlamentet for Radikale Venstre
[email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected]

Cc.: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected]

Medier og journalister:
[email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected]


Journalnummer: 060564-xxxx

Hej Cecilia Lonning-Skovgaard.

Som øverst ansvarlig chef på BIF området, og med politisk mandat til at stoppe disse ulovligheder, henvender jeg mig her til dig med en flere klager og et krav om handling

Efter min oplevelse i går mandag d 9 juli 2018 på Jobcenter Lærkevej, hvor en borger ulovligt blev nægtet at ansøge førtidspension den nye ændring d 1 juni 2018 og "dokumentationskravet", medarbejderen i CI (centerindgang) derefter direkte overtrådte loven flere gange, jeg derefter blev "bortvist" for at kræve borgerens retssikkerhed, og at en vagt derefter ringede til politiet for at anmelde mig, politiet kom og vagten følger heller ikke loven samt de ulovlige "Ordensregler" der er lavet må Lærkevej, og derefter truede han mig i påhør af de 3 politifolk der mødte op...

Hvis en borger ikke kan at ansøge om hjælp fra kommunen iht loven, hvad jeg erfarer flere at borger får af vide de ikke kan, så er det direkte ulovligt... og så bliver vi borgere retsløse... og fratgest vores retssikkerhed.

Jeg vil her beskrive præcist hvad der sket, dokumentere med lydoptagelser, videoer, billeder og henvisninger til love og §§ m.m

(Undskyld stavefejl, det gik lidt hurtigt...)






















.

Sidst redigeret af Kio; 12-07-2018 kl. 20:21.
Kio er ikke logget ind   Besvar med citat