Se enkelt indlæg
Gammel 06-01-2018, 12:44   #6
Begynder
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-01 2018
Indlæg: 44
Styrke: 7
Begynder er ny på vejen
Tusind tak for brugbare og konstruktive svar.

@Nørd, jeg havde slet ikke tænkt på patientforeninger eller lignende. Men der findes faktisk en lille patientforening, som har samlet forskellige diagnoser deriblandt min. Jeg vil melde mig i den, og så må jeg se, om de har mulighed for at hjælpe mig.

Og jeg vil helt sikkert også tage kontakt til de organisationer du henviser til for juridisk bistand.

@ Mistymiss. som jeg skrev længere oppe i mit indlæg mistede jeg retten til dagpenge 2015. Jeg har aldrig undersøgt mulighed for økonomisk hjælp. Vi har siden levet af min mands indtægt. Sammen har vi to hjemmeboende børn (under 18 år).

Jeg har søgt om fleksjob, men fik af vide at man ikke kan søge specifikt og man søgte bredt "afklaring af erhvervsevnen". Derfor har jeg ikke kunne få svar på om jeg kunne komme i betragtning til fleksjob eller ej.
Der er blevet indhentet helbreds oplysninger fra min egen praktiserende læge og smerte- og hovedpineklinikken. Derudover er der indhentet oplysninger uden mit samtykke og som er irrelevante for min ansøgning. (Dette kunne jeg erfare da jeg bad om aktindsigt.)
Min læge har anbefalet at jeg til en start arbejder 10 timer om ugen, hvor der tages udgangspunkt i mine faglige kompetencer og ressourcer.

Jeg mener også at mine uddannelser og arbejdserfaringer kan bruges i et fleksjob. Derfor kan jeg slet ikke forstå at jeg skal revalideres.
Derfor blev jeg noget overrasket over, at jeg uden varsel modtager en afgørelse den 28. december, hvor jeg er blevet tilkendt en for revalidering med 25 timer om ugen med mulighed for at sætte timeantallet op. Det virker som om, at det er min sagsbehandler der egenhændigt har bestemt det.
Begynder er ikke logget ind   Besvar med citat