Se enkelt indlæg
Gammel 30-12-2011, 18:21   #106
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af MTVRV1 Se meddelelser
Ja men selvom lægekonsulenten ikke ser nogen muligheder
så er det i den sidste ende ens sagsbehandler og nævnet i kommunen som bestemmer.

Helt enig!

så hvis din sagsbehandler peger på nogle ydeligere tiltag, så kan jeg ikke helt forstå lægekonsuleten har lukket din sag og peger på pension

SB peger på disse tiltag EFTER udtalelse er kommet fra lægekonsulent.

du har vil været til ydeligere undersøgelser mellem 2006 og 2011
hvor dine lægepapir har været sendt op til lægekonsulenten
og så har denne vil svaret gang på gang, at alle behandlingsmuligheder er udtømte

Ork nej, end ikke seneste pensionsindstilling af socialrådgiver i 2009 har været forbi en lægekonulent!
Og ellers har sagen ligget hengemt i en støvet kælder i Nyropsgade, over Borgerrådgiver i 2007 og omsider sagsbehandling i 2009 via nyoprettet Task Force pga. min og alle de andre støvede sager, der havde hobet sig op...
...jeg har, i de passive år fra Jobcenter, opsøgt så meget lægehjælp som muligt og resultaterne heraf afvises at blive indskrevet i ressourceprofil, men kan vedlægges som bilag.


selvom din sagsbehandler så kan pege på der mangler Hovedpineklinik i Glostrup og Smerteklinik i Herlevp
disse to ting har lægekonsulenten måske ikke set eller skrevet at det kun er for din livskvalitet

Ingen af de involverede læger eller lægekonsulenter siden 2000 anbefaler Hovedpine- eller Smerteklinik.
Ej heller har nogen af de konsulterede læger i ovenstående periode anbefalet stivgørende operation af rygsøjle, som seneste Anden Aktør bestemt mente kunne være en mulighed... helt ærligt!

Lad nu mureren bygge huse og elektrikeren stå for el-installationer!

Det sidste ment på den måde, at det lægefaglige er lægernes bord og arbejdsevnen er SB's bord.

Sidst redigeret af Carmen; 30-12-2011 kl. 18:26.
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat