Se enkelt indlæg
Gammel 05-03-2013, 01:27   #35
FibroMcs
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2013
Lokation: Hjemmefra
Indlæg: 723
Styrke: 12
FibroMcs er ny på vejen
Jeg har Kun fysiske sygdomme, og jeg har det på samme måde det med at man skal deltage er forfærdeligt... Er selv kommet til det punkt hvor jeg kan se at det ikke nytter alt deres aktivering og evindelige sparken til en mens man ligger ned... Og at man aldrig blir troet på... Så hver gang man er syg føler man somom man er dybt debil fordi at de forsøger at bilde en ind at alle andre har det skønt.. Samtidig med er der sku ikke særlig mange i min alder som har så mange kroniske lidelser som mig.. Svinger så meget hvad jeg kan.. i perioder (som nu) kan jeg snuse ind og skrive lidt for så at logge af helt færdig med kvalme osv pga jeg egentlig ikke kan tåle at skrive på pc.. Andre perioder kan jeg ikke engang sætte mig foran en pc uden at det er for meget for mit helbred... Er selv en af de parkerede pga min alder... Er den eneste grund der altid er nævnt.. jamen du er jo så ung.. Intet om at man fejler syv mio ting... Næh.. åhhr det er så synd for dig at du er så ung du skal da ikke på ftp...!!

Hvad dælen ved de om det..?? Kan simpelthen ikke forestille mig noget bedre end at få lov at måske blive bare 10% hvad almindelige mennesker er så jeg faktisk kan have mig et liv... Men det er ikke tilladt for Man skal YDE man må ikke nyde... Men hvis det her er at NYDE så vil jeg rigtig gerne bytte med nogle som kan yde, så kan de få mine skavanker så se Hvor Hygsomt/Nydsomt de finder det..!!

Tror heller ikke på nogen måde reformen hjælper folk...

For så længe der findes alle de refusions kriterier feks man skal aktiveres 25 timer så får de refusion fra staten.. ja så vil de aldrig kigge på hvad du kan men kun presse dig... Jeg får aldrig tilbudt mindre end 25 timer selvom arbejdsprøver helt tilbage fra 2000 viser arbejdsevne på 1-3 timer og det var før jeg blev rigtig syg og fik 3 kroniske sygdomme mere oveni hatten...

Så ja jeg er med på vognen der siger det blir pip fugle kurser, og ha det godt med din indre grønne farve kurser osv osv...
FibroMcs er ikke logget ind   Besvar med citat