Se enkelt indlæg
Gammel 10-01-2009, 06:07   #45
philippiens
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2009
Lokation: philippiens
Indlæg: 15
Styrke: 16
philippiens er ny på vejen
Smile udlandet

Citat:
Oprindeligt indsendt af Nicklas Se meddelelser
Jeg er 37 år. Og har fået førtidspension. Og sidder nu alene i min lille 49 kvm lejlighed og glor/ venter på at dø. Det gider jeg ikke mere. Så hvordan er reglerne for at få sin førtidspension med til udlandet?. Og kan feks firmaer og stat og kommune tage penge fra ens førtidspension hvis man flytter til udlandet, hvis man skylder dem, så man pludselig får feks kun 5000 udbetalt istedet for de 10.200 jeg får udbetalt nu.?

Jeg er ved at sparer 30.000 op til en lille brugt sejlbåd og vil bare sejle rundt sydpå til skibet går ned.
nicklas har du på pension efter 2003 hvis ja vil du få udbetalt i 2009 næsten 11.000kr hvis du flytter helt til udandet og ikke har dansk adresse i danmark jeg er selv førtidspension men hvis du stædigvæk vil have adresse i danmark kan du kun være i udlandet 6md så du være i danmark i 6 md før du kan rejse igen og stat og kommune skal have din faste adresse i udlandet hvis du flytter til udlandet kommune og stat kan trække fra din pension hvis du ikke laver en aftale med dem held og lykke ps bor selv på philippines

Sidst redigeret af philippiens; 10-01-2009 kl. 06:14. Årsag: glemte noget
philippiens er ikke logget ind   Besvar med citat