Se enkelt indlæg
Gammel 23-01-2017, 12:00   #159
Brikke
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-02 2011
Indlæg: 60
Styrke: 14
Brikke er ny på vejen
Thumbs down Så kom indstillingen!

For at gøre det kort, så har kommunen valgt:

1. At følge Rehabiliteringsteamets indstilling om at give mig et ressourceforløb på to år, som skal op på et nyt Rehabiliteringsmøde om et år.
Det vil sige, at jeg indenfor et år skal have gennemført alle deres indsatser.
Husk på at jeg er syg, det er derfor jeg har været igennem nu 4 års udmattende forløb hos kommunen. De første to år gik med samtaler, lægeundersøgelser mv.
De næste to år gik med et ressourceforløb, som jeg var for syg til at kunne begynde.

2. Kommunen har til trods for mine lægers anbefalinger krævet, at jeg kommer i arbejdsprøvning (jeg må ikke komme ud på steder, hvor der er flere mennesker, fordi jeg bliver smittet med infektioner pga. min immundefekt). Jeg har meget stærke smerter i hænderne og kan ikke bruge mine hænder, uden at jeg får stærke smerter. Jeg må ikke overanstrenge mig, da jeg ellers vil få skader.
Jeg skal åbenbart tillægges en psykiatrisk behandling i denne arbejdsprøvning (til trods for at jeg allerede har været hos psykolog igennem 2 år uden at få konstateret nogen lidelse. Jeg er belastet af at være syg af flere forskellige ting, men jeg er IKKE psykisk syg. Jeg har indvilliget i at blive evalueret af en psykiater, som konkluderede, at jeg ikke er psykisk syg.

3. Kommunen har valgt at undlade at indhente LÆ265 forud for mødet med Rehabiliteringsteamet, så min egen læges nyeste oplysninger ikke er kommet med i vurderingen.

4. Jeg blev bedt om at forlade mødet med Rehabiliteringsteamet, hvorefter de aftalte indholdet af et nyt ressourceforløb. Hvordan stiller det mig, er der basis for partshøring, når de aftaler indhold, efter jeg er blevet sendt hjem?

5. Jeg har sideløbende søgt førtidspension på det foreliggende grundlag §17. Sagen bliver afgjort idag, men de har ikke fået min læges LÆ265 med. Den undlod de at indhente til min sag med Rehabiliteringsteamet.

6. Jeg har sendt yderligere oplysninger om min helbredstilstand til kommunen ad 4 omgange. Disse oplysninger har kommune undladt at svare på modtagelsen af.

7. Jeg er ved at skrive en klage over forløbet og over indholdet i det nye ressourceforløb.
Det giver slet ingen mening, at jeg efter 2 år i et ressourceforløb, der ikke kunne startes pga. sygdom, nu skal påbegynde et ressourceforløb med beskæftigelsesmæssige, sundhedsmæssige og sociale indsatser. Jeg er blevet mere syg i de to år, der er gået i det foregående ressourceforløb og det har jeg endda lægernes ord for.

Det er sådan, at hvis de kræver, at jeg kommer i arbejdsprøvning, må jeg melde fra.
Jeg er så stresset over, at jeg bliver behandlet så dårligt.
Det hele er begyndt med, at jeg var for syg til at kunne arbejde og så henvendte jeg mig til kommunen og så blev meget værre. Jeg kan ikke holde til at skulle være syg af immundefekt, migræne, allergi, astma, slidgigt (smerter og indskrænket bevægelighed), reaktiv artrit, alvorlig irritabel tyktarm (med vægttab) samt stress over kommunen.
Brikke er ikke logget ind   Besvar med citat