Se enkelt indlæg
Gammel 19-08-2007, 13:10   #24
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Hej Antoniette

Ja, det er desværre "normalt", at folk tager afstand fra nogen, der ikke kan arbejde. Frustrationen bliver jo dobbelt, da alle selvfølgelig hellere ville være sunde og raske og passe et arbejde og familieliv på normale vilkår.

Men "udstødningen" er desværre blevet værre, fordi der "råbes og skriges på arbejdskraft", så ergo må folk jo være "dovne", hvis de ikke arbejder.

Virkeligheden er bare ikke sådan, som du jo også kan se her på siden.

Der er MANGE, der ikke kan få job, selvom de har søgt og søgt i årevis.

Og på kommunerne har de RIGELIG DOKUMENTATION i form af arbejdsprøvninger og ressourceprofiler på, at borgerne GERNE VIL ARBEJDE, MEN IKKE KAN.

Det er desværre ikke helt gået op for alle.

Nogle gange tror jeg, at skræmmekampagnen har betydet, at folk er BANGE for at havne i din situation og derfor "vælger" at lukke øjnene for dine barske realiteter.

Og for din mor - og andre nære - gør det måske særlig ondt at skulle se realiteterne i øjnene og erkende, hvordan din situation er.

Det ville være dejligt, hvis du kunne få støtte her på siden og efterhånden finde nogle mennesker, der udviser større forståelse for dig og din situation.

Og det er IKKE DIG, der er noget galt med.

Du har bare været uheldig.

Jeg håber, du kan få nogle tips og ideer her på siden, så du efterhånden kommer ud af din ensomhed.

Knus
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat