Se enkelt indlæg
Gammel 09-11-2009, 17:46   #17
Mulle14
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 11-03 2009
Indlæg: 3
Styrke: 0
Mulle14 er ny på vejen
Post Betaling til fleksydelse

Hejsa
Jeg er også fleksjobber og jeg betaler hvert kvartal 1269 kr og jeg forstår ikke hvorfor du vil ud af den ordning da de penge du indbetaler dem får du et fradrag for på din selvangivelse så det er da bedre at betale til ordningen og fortryder du kan du altid få pengene udbetalt mener jeg.
Citat:
Oprindeligt indsendt af Mette1107 Se meddelelser
Hej !

Jeg er - som beskrevet i andet indlæg - endelig blevet godkendt til Flexjob pr. 01-10-2009. Da jeg fik de officielle papirer i går stod der også at jeg automatisk var blevet tilmeldt Flexydelsesordningen til over 1200 kr i kvartalet!! Over 400 kr om mdr er frygtelig mange penge for os da jeg pt er på ledighedsydelse og min mand samtidig er blevet fyret...

Men tør jeg melde mig ud? Kan ikke gennemskue det? Er 36 år og ved ikke om jeg kan holde på arbejdsmarkedet i 30 år endnu selv med kun 12 timer om ugen. Men så er det vel nærmere førtidspension der kommer på tale? Er mere fortaler for at betale til en privat pensionsopsparing i stedet men er der nogen der kan forklare mig principperne i flexydelsen ud over at det er en slags efterløn?

På forhånd tak

Mette
Mulle14 er ikke logget ind   Besvar med citat