Se enkelt indlæg
Gammel 27-08-2014, 22:55   #347
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.748
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Konsekvens ved at søge om automatgear og invalidebil.

Når du søger om hjælp til invalidebil og/eller særligt udstyr, skal du vide at i det øjeblik at din ansøgning er afleveret, så er der en konsekvens som du skal have med i dine overvejelser.

En konsekvens de færreste bliver vejledt om og som kan have store økonomiske konsekvenser, hvis du får afslag på din ansøgning.

http://www.k10.dk/showthread.php?p=312308#post312308

Tråd # 6:

"Hej phhmw.

Jeg skal prøve at besvar dine spørgsmål så godt som muligt.

Først ang. ansøgning om bil med autogear. Ja så tog kommunen sgu røven på mig. Snakket med en flinke flinke kvinde som havde set på min sag og mente HELT klart at jeg var berettiget til hjælp. Men jeg skulle lige gå til min læge og få ham til at skrive at jeg ikke kunne klare at køre bil med manualgear og at det skulle stå i mit kørekort, så ville kommunen helt sikker hjælpe.

Gik til min læge som aldrig have hørt om dette og tog en snak med hende, hvor hun fastholder dette krav. Min læge, som er verdens bedste læge, gør som hun siger og jeg få det i mit kørekort.

Ja ja så kommer denne "venlige"kvinde til en samtale med mig og først der begynder hun at mene at jeg ikke er berettige til hjælpen. Får afslag og anker og får afslag igen. Så nu stod jeg med håret i postkassen, da det nu står i mit kørekort. Ja så vi måtte selv ud og købe en bil med autogear.

Så føler man sig røvrendt af kommunen JA. Bare man da havde optaget den samtale med hende i telefonen, hvor hun sagde at hun helt klart mente at jeg var berettige
"

Hilsen Peter

Venligst ingen debat i denne tråd, kun til indsamling af viden!
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat