Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 09-06-2012, 11:51   #13
thyradanebod
Elsker at være her på K10
 
thyradanebods avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-07 2010
Indlæg: 96
Styrke: 14
thyradanebod er ny på vejen
Smile

Jeg kan også varmt anbefale e-cigaretter.
For 3 år siden slukkede jeg min sidste cigaret da jeg modtog den første pakke med e-cigaretter fra England.

I de 3 år har jeg ikke røget én eneste cigaret, selvom jeg har en hel skuffe fuld af dem. Jeg røg 20-40 cigaretter om dagen.
Nu hedder mit e-cigaretmærke TornadoTank
til £34.99 kursen er d.d. 9.19 = dkr. 322,- forsendelsen koster £10 oven i.

Købes her med 20% rabat i næste uge: http://www.theelectroniccigarette.co...-products.html
Det er ikke for at reklamere, men jeg har hele tiden handlet der og har fået en udsøgt god behandling. Har der været reklamationer, har de omgående sendt en ny. Jeg handler også hos www.totallywicked-eliquid.co.uk
Og så er der kun 17% moms i UK. Kræver Visakort eller PayPal.
Hos begge firmaer kan man på Twitter og Facebook finde promotion codes/reklamekoder og få en god rabat - det er værd at holde øje med.

Når jeg har bestilt varer i England går der maks. 4-5 dage før jeg har dem med posten. Nogen gange er der kun gået 2 dage. Man får en kode med bekræftelsen af forsendelsen, hvor man kan gå ind og følge pakken først på Royal Mail og siden på Post Danmark, så man kan være hjemme når pakken ankommer.
Jeg regner med at jeg har brugt for ca. 8-9.000 kr./årligt siden jeg startede.
Nu køber jeg ½ liter væske ad gangen 18% nikotin og blander det op med kemisk ren glycerin + et skvæt vodka (giver godt halskrads).
Tornadoen er lidt stor og tung, men batteriet varer 6-12 timer. Jeg har gjort det at jeg har hæklet et futeral, som jeg har hængende om halsen. Hvis nogen er interesserede kan de få opskriften af mig.
Der er altså ikke noget at være bange for ved at handle i udlandet.
mvh. Thyra

Her er en side med links til videoer (på engelsk) om, hvordan de forskellige typer e-cigaretter fungerer.
http://www.totallywicked-eliquid.co.uk/videos.html

mvh. Thyra
thyradanebod er ikke logget ind   Besvar med citat