Se enkelt indlæg
Gammel 12-08-2011, 07:14   #20
Ingrid
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 04-03 2006
Indlæg: 565
Styrke: 20
Ingrid er ved at flytte ind på K10Ingrid er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Dolli Se meddelelser
Jeg må lige indskyde her Ingrid at sådan som jeg har forstået det, efter hvad psykiater sagde til mig, var at de behandlingsmuligheder der var , var i forhold til livskvalitet. For at jeg fortsat skulle kunne deltage i diverse arrangementer sammen med min søn. Hun fastholdt at min funktionsevne var nedsat til det ubetydelige.

Men nu kan jeg jo så se du tolker det anderledes, så det er der sikkert andre der gør også og det er jo lidt uheldigt i forhold til pensionsansøgning

Mange hilsner
Dolli.
Dolli - det er netop dèt der er problemet, i dine lægepapirer - at der kan tolkes forskelligt. Din funktionsevne er varigt nedsat, det er der ikke tvivl om. Men aktuelt er den nedsat til det ubetydelige (lægen skriver aktuelt) og derefter anbefales der behandling i forhold til din funktionsevne. Bliver din funktionsevne bedre, så kan det ikke udelukkes at du måske kan klare et fleksjob. Sådan tror jeg kommunen tolker det. Samtidig har du andre diagnoser, hvor der vurderes også at være behandlingsmuligheder og det er skidt for din sag.

Jeg vil helst ikke skrive om eller kommentere på din vægt, men det er velkendt - i forhold til smerter, at overvægt er belastende for muskler og led og det er skidt når man har kroniske smerter, det kan ikke udelukkes helt at ved et vægttab kan dine smerter formindskes og måske er de så bedre at leve med - muligvis efter noget smertebehandling/tackling.

Jeg syntes du har dårlige lægepapirer, de kan tolkes og det er skidt. Samtidig har du flere diagnoser, og dermed har du flere behandlingsmuligheder du og kommunen skal forholde jer til, bare èn mulighed og du kan ikke få din sag videre, før det hul er lukket.

Personligt ville jeg anke, så andre øjne kommer på de famøse lægeudtalelser - og så ville jeg følge de foreslåede (af lægerne) behandlinger der måtte være, og så få udelukket, en for en, af de muligheder der tales om.

Jeg ved godt hvad du gennemgår, jeg har mindst 10 diagnoser hvor behandlingsmuligheder skulle udelukkes for hver diagnose, og blev selv sendt til et hav af speciallæger hver med deres mening og forslag til behandling og i et par tilfælde fik jeg sat nye diagnoser på min tilstand, tilligemed. Jeg startede med 3 forskellige medfødte rygdiagnoser, havde 35 år på arbejdsmarkedet før ryggen sagde stop - og endte med pension p.g.a af 2 psykiske diagnoser efter år i et håbløst system. Mig som ellers aldrig fejlede noget, udover en medfødt svag ryg der sagde stop efter hårdt arbejde i 35 år.

Jeg føler med dig Dolli - du har en svær sag.
Ingrid er ikke logget ind   Besvar med citat