Se enkelt indlæg
Gammel 11-08-2011, 23:40   #18
Dolli
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-04 2009
Indlæg: 39
Styrke: 16
Dolli er ny på vejen
Tak for jeres interesse herinde :-)

Det er jo rart at nogen gider lytte til en og nogen ligefrem gider svare på indlæg.

Jeg har i dag snakket med en sekretær fra reumatologisk afd, som sagde at hun ikke kunne forstå hvad det var Næstved jobcenter ikke kunne forstå. Diagnosen var fibromyalgi og sådan var det. Men hun kunne desværre ikke hjælpe mig yderligere og jeg kunne ikke få en reumatolog til at skrive en præsicering til jobcenteret, de skulle bede om en ny speciallægeerklæring hvis ikke den var god nok den der lå, det er jo nok noget med økonomi at gøre kunne jeg forestille mig.Og for jobcenteret er den sikkert fin den der er nu, for så tror de åbenbart de kan krybe udenom.

Jeg har så også snakket med sb og spurgte hende hvordan hun kunne skrive lige nøjagtig det samme sludder som sidst.
Og hun sagde at hun var jo nødt til at høre efter lægekonsulenten samt jobcenterchefen, det var jo noget med loyalitet at gøre sagde hun.

Og de havde begge sagt til hende at det var det der skulle stå i partshøringen og dermed færdig.

Sb var nu ganske flink og rar i dag og sagde at hun kunne godt forstå min frustration, men hun måtte sige ærligt til mig at hun var sikker på den § 17 blev et afslag.

Men det kan drive mig til vanvid at de åbenlyst kan skrive ting i min partshøring som slet ikke passer og jeg kan ikke gøre noget ved.

Jo jeg kan kommentere på det, hvad jeg jo også gør, men jeg tænker sådan et pensionsudvalg vægter nok sb konklusion højere end mine kommentarer, hvis de da overhovedet gider læse dem......
Dolli er ikke logget ind   Besvar med citat