Se enkelt indlæg
Gammel 10-08-2011, 22:56   #14
Dolli
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-04 2009
Indlæg: 39
Styrke: 16
Dolli er ny på vejen
Tak Lunasdatter for link og ja skal jeg bestemt da også have mig meldt ind men lidt sørgeligt er det at jeg har simpelthen ikke de 280 kr her og nu.

Og c.l.e.o ja jeg kan kun være enig med dig, og samtidig med de daglige smerter har jeg d vitamin mangel, ekstremt dårlig søvn og ligger lige på grænsen til hvad man giver medicin for i stofskifte, alt sammen faktorer der gør at jeg har meget svært ved at tabe mig bare lidt.

Og igen har det intet med min tilknytning med arbejdsmarkedet at gøre. Jeg har tidligere arbejdet på datastue hvor jeg sagtens kunne passe det , selvom jeg på det tidspunkt vejede det samme som jeg gør nu.

Ved første partshøring mente sb at jeg skulle have en fedmeoperation og et rygestopkursus, det klagede jeg over og nægtede at skrive under på, ved anden partshøring skulle jeg have kognitiv behandling med henblik på vægttab, det klagede jeg over og nægtede at skrive under.

Også nu kommer der så den tredje hvor hun igen mener jeg skal have kognitiv behandling mod vægttab.

Skrev til sb sidst at jeg aldrig havde hørt om at kognitiv behandling skulle være slankende og at jeg ikke havde nogen spiseforstyrrelse, så kunne ikke se hvor hun fik den ide fra, det gider hun så ikke engang kommentere på...

Sidst redigeret af Dolli; 10-08-2011 kl. 23:36.
Dolli er ikke logget ind   Besvar med citat