Se enkelt indlæg
Gammel 29-11-2018, 10:21   #6
ledr
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 15-01 2013
Indlæg: 15
Blog Indlæg: 2
Styrke: 12
ledr er ny på vejen
Min bekymring opstod fordi jeg på en facebook side læste om en førtidspensionist hvor kommunen pludselig beregnede hende som samlevende. Dette selv om hun ikke er det. Baggrunden var en anonym anmeldelse, samt nogle 2 år gamle feriebilleder på facebook. Resultat var at hun nu kun fik 8000 kr pr mdr, samt kommunen tog hendes boligstøtte, forhøjede børne tilskud m.m. Dette på trods af, at hun har sin egen bolig, børn og egne udgifter.
Problemet er, at det er kommunens afgørelse som træffes ud fra hvad de skønner, og kommunerne mangler penge og bryder igen og igen lovene. Jeg mener nu ikke jeg er samlevende på nogen måde.
Vi ses 4 x pr mdr. nogenlunde ligeligt fordelt. Vi bor 30 km fra hinanden. Halvdelen af gangene sover vi ikke hos hinanden. Når vi overnatter sammen sover vi ikke i samme værelse (jeg snorker)
Alene det at der er 30 km imellem vores boliger gør, at der ikke kan være nogen økonomisk fordel ved, at spise sammen.
At vi rejser sammen! Jamen vi betaler hver især vores rejse og der er absolut ingen rabat ved, at rejse 2 sammen.
ledr er ikke logget ind   Besvar med citat