Se enkelt indlæg
Gammel 28-02-2012, 07:18   #6
flora
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-12 2006
Lokation: Roskilde
Indlæg: 47
Styrke: 18
flora er ny på vejen
Jeg synes det lyder fantastisk, hvis der bliver åbnet op for arbejdsmarkedet for os med for ringe erhversevne i forhold til fleksjobsordningen idag!
Min erhversevne er realistisk set på en formiddag om ugen (når det går godt, hvilket det ofte ikke gør). Indtil nu har jeg ikke haft andre realistiske muligheder for at arbejde, end at tilbyde min arbejdskraft helt gratis.
Efter hjælp og merudgifterne røg væk under de store sparerunder, skulle jeg betale en taxa for at fastholde mit arbejde. Og da jeg i forvejen arbejdede gratis, ville det svare til at jeg skulle betale 50kr/t for at få lov at fortsætte med at arbejde. Som kommunen sagde, det er blot et spørgsmål om prioritering...
Og som en førtidspensionist med, ikke overraskende, et dårligt helbred, så må jeg prioritere udgifter til behandling og transport i den forbindelse.
Igen hensat til at leve en tilværelse med en identitet som syg/handicappet og uden mulighed for at fastholde bare en lille form for identitet som produktitivt overskudsmenneske, som almindelige mennesker tager for givet.
flora er ikke logget ind   Besvar med citat