Se enkelt indlæg
Gammel 17-11-2017, 08:25   #52
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af phhmw Se meddelelser
"Borgerne skal have en ordentlig sagsbehandling, og der er ingen tvivl om, at det i nogle tilfælde er bedst at give førtidspension. Men det er synd at så mange mennesker indirekte bliver dømt til at blive parkereret på den plads resten af livet. Det er forbistret sjældent at folk kommer tilbage på arbejdsmarkedet," udtaler Jens Tølbøll Mortensen.
Eftersom man ikke bliver tilkendt fp hvis der er behandlingsmuligheder, eller på anden måde udsigt til bedring, så er det vel egentlig ikke så mærkeligt, at fp'ere sjældent kommer tilbage på arbejdsmarkedet.

Citat:
Oprindeligt indsendt af phhmw Se meddelelser
"Jeg vil ikke anfægte, at folk har ondt, men jeg mener godt, at man i mange tilfælde kan anfægte deres funktionsevne. Der er tale om godartede smerter og ikke kræft, og der sker ikke noget ved at blive aktiveret," mener Jens Tølbøll Mortensen.
Tjaaa, man kan vel godt konkludere, at manden ikke selv har kroniske smerter.

Det største problem med dumme mennesker er, at de fleste selv tror de er så pokkers kloge.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat