Se enkelt indlæg
Gammel 17-10-2013, 16:29   #3
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Overskriften er ingenlunde dækkende...selvom man godt kan forstå at de skriver sådan

Førtidspensionsreformen har skabt kaos for udsatte unge

Den kunne lige så godt havde været

Førtidspensionsreformen har skabt kaos for alle syge mennesker

Som de også selv skriver i artiklen....ja så er denne historie desvære kun en af rigtig mange...

Hvis jeg var Mette Frederiksen eller en af de andre som har skabt dette monster af en reform af fleksjob og førtidspension...bemærk en reform som skal spare ca 3 milliarder..

Ja så ville jeg sgu skamme mig...

Det her og den slags historier...ja det er det i har fået ud af at "ville hjælpe og give en tidlig indsats"

Som alle kan læse....så emmer den artikel som @Contanie har lagt link til....jo af en tidlig indsats over for den unge mand

Man kan kun håbe at folk vil vælge alle de politikere der har været med til at lægge stemme til dette monster af en reform...fra....de bør ikke have lov til at kunne forsætte med at ødelægge folks liv..

Som en jeg kender ville have sagt til dem.....jeg håber at jeres røv klør og jeres arme er for korte...

Man får hele tiden at vide at der ikke er penge til ditten og datten.....men det passer jo ikke...

De 3 milliarder de vil spare på denne reform af fleksjob og førtidspension....ja de kunne været sparet mange gange hvis man ikke havde givet topskattelettelser til de rigeste her i landet...

Hvad har man taget fra de rigeste her i landet...intet...man har givet dem flere penge....alt imens man har taget fra kontanthjælps modtagere, førtidspensionister, studerende...ja alle i bunden har man taget fra...

Ang det med at artiklen hurtigt vil blive glemt....ja det vil den sikkert...for der er jo mange af dem....

Men det er godt at folk lige lægger dem ind her på siden så andre i samme situation kan finde dem og læse dem...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat