Se enkelt indlæg
Gammel 27-08-2012, 07:19   #9
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Man skal passe på med at få folk inden for i sit hjem til at udføre sort arbejde da man ikke aner hvad det er for nogle mennesker, og da alt som regel foregår i stilhed og under bordet, så kan man dæleme komme galt af sted. Specielt ældre og/eller handicappede er ekstremt lette ofrer........
Jeg kan kun være enig.

Min mor har hjemmehjælp til noget af rengøringen, men som alle ved, så er den jo skåret helt ind til benet, så en gang imellem har hun brug for lidt ekstra rengøring.
Til det benytter min mor en kvinde, som hun har fået anbefalet af en veninde, som har benyttet kvinden i flere år.
Før det fik hun af og til min veninde gennem mange år til, at komme og hjælpe hende.
Det er også sket, at hun har givet min store datter en skilling for, at vaske køkkengulvet og fange nullermændene under sofaen.

Men ja, man skal være forsigtig med hvem man lukker ind i sit hjem.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat