Se enkelt indlæg
Gammel 13-10-2017, 16:43   #98
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af phhmw Se meddelelser
Tinnitus som de nævner som en Funktionelle Lidelse

https://www.apoteket.dk/medicin/laeg...azid-teva-komb

Blodfortyndende medicin

Losartankalium/hydrochlorthiazid "Teva", komb.

https://www.apoteket.dk/medicin/laeg...azid-teva-komb

Kraftesløshed, Træthed
Diarré, Fordøjelsesbesvær, Kvalme, Mavesmerter
Ansigtsrødme, Bihulebetændelse, Hoste, Tilstoppet næse
Brystsmerter, For meget kalium i blodet, Lavt blodsukker
Muskelkramper, Muskelsmerter, Rygsmerter, Smerter i arme og ben
Hovedpine, Svimmelhed, Søvnløshed
Luftvejsinfektion
Nyresvigt, Påvirkning af nyrerne

Betændelse i bugspytkirtlen
Blodprop i hjertet, Blodtryksfald når man rejser sig, Forstyrrelser i impulsen mellem hjertets for- og hovedkamre, Hjerneblødning/blodprop i hjernen, Hjertekrampe, Hjerterytmeforstyrrelser, Hævelser pga. væskeophobning i kroppen, Karbetændelse, Lavt blodtryk, Væske i lungerne, Åndenød
Blodmangel, Øget risiko for infektioner pga. mangel på hvide blodlegemer, Øget tendens til blødning pga. fald i antallet af blodplader
Anfald af urinsyregigt, For lidt kalium i blodet, For lidt natrium i blodet, Forhøjet blodsukker, Forhøjet urinsyre i blodet
Ledbetændelse, Ledsmerter, Muskelsvaghed
Angst, Besvimelsesanfald, Depression, Forvirring, Hukommelsesbesvær, Migræne, Nervebetændelse fx på arme og ben, Nervøsitet, Rysten, Søvnighed, Ændring i hudens følesans
Alvorlig hudreaktion hvor huden går til grunde, Betændelse i huden, Hårtab, Overfølsomhed over for sollys, Rødme, Småblødninger i hud og slimhinder
Impotens, Urinvejsinfektion
Sløret syn, Synsforstyrrelser, Tinnitus, Øjenbetændelse


phhmw

Men det er FL sig bevidste om?

Hilsen Peter
Åh, for fanden da, det tager jeg hver dag. Fuck.

Jeg stopper øjeblikkelig. Jeg har stort set alle bivirkninger og ingen læge, som jeg har oplyst om mine symptomer har sat spørgsmålstegn til den medicin.
Selv ikke overlæge Permin, som jeg ellers sætter stor pris på.
Før tog jeg, amlodipin som efter 2-3 uger gav mig voldsom hævelse, rødme og kløe i ansigtet.
desuden var det årsagen til en akut indlæggelse med en svær lungebetændelse, men ingen ville tro på min egen vurdering, hvor jeg henviste til medicinen.
Hvor har du det fra Peter.
det er yderst vigtigt for mig at vide, da jeg indtil nu har brugt mange penge på det private lægecirkus, da ingen i det off. har hjulpet mig.

Mit hjem er som et junkie hjem. Jeg har ikke været i bad siden i lørdags og jeg magter stort set intet. Jeg får ikke ordentligt mad og er meget ensom i alt det her og ingen forstår en skid.
Undskyld mit sprogbrug, men jeg er rystet. Jeg havde også de symptomer før, men det har taget kraftigt til.
de medicin producenter burde skamme sig, men det gør de jo ikke, når de tjener penge.
Håber di skriver tilbage!
Mette
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat