Se enkelt indlæg
Gammel 13-10-2012, 16:45   #24
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af heltinde Se meddelelser
Lille update

Vi sendte et brev til Aarhus Kommune den 22/9 og har - ikke overraskende - intet hørt fra dem. På mandag modtager sagsbehandleren et brev, der vil minde hende om, at borgeren har krav på en eller anden respons inden 14 dage. Som bilag vedlægges en udskrift fra kommunens eget site...

Min nabo har fået et skønt brev fra sin fagforening med besked om, at hun har ret, og at den gerne vil bistå, hvis kommunen fortsat modsætter sig.
Det var et dejligt brev at læse

Vi har fornyligt hørt om en anden kvinde her i kommunen, der fik 130.000 kr tilbagebetalt, fordi hun fejlagtigt var blevet modregnet i sin ledighedsydelse. Det kan altså lade sig gøre, hvis man er ihærdig nok.

Jeg ønsker jer alle en dejlig weekend.
Super godt at høre, at fagforeningen gerne vil hjælpe til i sagen, hvis kommunen ikke selv reagerer... De burde gennemgå ALLE sagerne, hvor der sker træk i ledighedsydelsen...

Det er altså lige en tur til medierne i fjernsynet, når vi så tit hører sager herinde, hvor der fortsat trækkes fra i ledighedsydelse, selvom de burde være orienteret om den nye lovgivning for længe siden, at de skal de altså ikke længere...

Og også en rigtig god weekend til dig og din nabo.
curls er ikke logget ind   Besvar med citat