Emner: Medicin
Se enkelt indlæg
Gammel 09-05-2011, 20:02   #5
Vibbe
Afhængigheds tegn af K10
 
Vibbes avatar
 
Tilmeldingsdato: 11-04 2011
Lokation: Sønderjylland
Alder: 58
Indlæg: 375
Styrke: 14
Vibbe er ny på vejen
Økonomisk hjælp til tandlægeregning kan søges på Ydelseskontoret - de har skema til den slags. Tandlægen skal udfylde en del papirer og så vurderer tandlægekonsulenten den faglige nødvendighed og Ydelseskontoret den økonomiske del. Der er visse sygdomme / tilstande hvor der kan søges gennem en pulje i regionen ( tandlægen ved hvilke og om du kan komme i betragtning til det !). MEN : FÅ INTET lavet inden du søger. Ydelseskontoret afviser blankt økonomiske ansøgninger på tandbehandlinger der er i gang !!!!!

En del af min "genopretningsplan" hos tandlægen for tiden skyldes medicin og ikke mindst en fejlmedicinering af groteske dimensioner ! Men du vil aldrig få nogen ekspertice til at "lægge hovedet " på blokken og direkte give medicinen skylden ( måske din egen tandlæge ? men her er min erfaring at kommunen blot melder ud : " din egen tandlæge har jo økonomiske interesser i at lave en dyr behandling - ergo er han ikke en uvildig ekspertice !!!)

! Jeg har kæmpet i 5 år nu - og jeg har set den ene latterlige omskrivning af at det kunne være medicinen efter den anden ! - at kommunen der bl.a. "tvang" mig til at tage medicin for ellers tog de min sygedagpenge / senere kontanthjælp intet ansvar har i forhold til hvad jeg pludselig "vælger" at stoppe i mig etc etc etc ......

Det er også ret nemt for medicinalfirmaerne at skrive mundtørhed - at mundtørhed kan medføre paradontose i accelerende grad er kendt af de fleste tandlæger - men da mundtørhed kan "behandles" og accelerende paradontose er svært at stoppe så vælger man naturligvis "det mest fordøjelige ordvalg" ! Jeg var på 5 forskellige medikamenter der alle havde "mundtørhed" som bivirkning - hvilket gør at jeg i dag ingen slimhinder har i munden !!!!
Pøj Pøj med bisserne - få søgt om behandling og kom i gang - det kan hurtigt blive en frygtelig stor om gang !
KH
Vibbe
Vibbe er ikke logget ind   Besvar med citat