Se enkelt indlæg
Gammel 05-04-2018, 11:53   #3
OneDude
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 23-01 2017
Indlæg: 7
Styrke: 0
OneDude er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af TRUTT Se meddelelser
Altså, kommunen vil altid forsøge at få dig ud i et job der har det højest mulige arbejdsmæssige potentiale, sådan vil jeg formulere det, de har ikke selv formuleret det sådan. Der er ikke noget krav om at man skal lave et CV, jeg er ikke blevet bedt om det, men det gør det nemmere for kommunen at finde et praktiksted til dig da arbejdsgiver så hurtigere har en idé om hvad de kan bruge dig til. Har du ingen erhvervserfaring giver det ikke stor mening at brygge et CV sammen (hvis du spørger mig), men har du tidligere haft arbejde af en art så skrive det ned og find sådan et CV skabelon f.eks kig her https://ballisager.com/6-gratis-cv-s...ner-eksempler/ det skal bare være kort, ingen virksomhed gider at læse en roman om folks liv

Må jeg spørge dig noget andet, hvor meget tror du selv med at du kan holde til? Har du mærket efter når du har været ude til et eller andet, det er ting der er værd at overveje eller ligge mærke til så du ikke presser dig selv for meget når du skal ud i praktik. Dit helbred må aldrig tage skade af det, gør det det, så tager du fat i din læge
Hej

Jeg er på ingen måde klar til praktik eller lignende endnu. Psykiater har lavet en lang fredning hvor hun fraråder alt kommunalt pres, og at der ikke nogle beskæftigelsesfremmende tiltag inden for det næste år.

Sidst redigeret af OneDude; 05-04-2018 kl. 12:00.
OneDude er ikke logget ind   Besvar med citat