Se enkelt indlæg
Gammel 22-07-2017, 11:37   #47
Kio
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2009
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 968
Styrke: 0
Kio er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af MistyMiss Se meddelelser
Kio:
Du spørger dem hvor på kk.dk, deres sagsbehandlingstider er offentliggjort.
Du kan finde dem her:
http://www.kk.dk/artikel/sagsbehandlingsfrister

Så du får nok mere ud af at spørge efter nogen specifikke de mangler, hvis der mangler nogen
Takker og bukker MistyMiss

Ja, jeg aner ikke, og kan ikke gennemskue om de er fyldestgørende ok.

Jeg kikkede på denne liste http://www.k10.dk/index.php?pageid=svarfrister_kommuner og der var linket dødt

Men problemet er at få jobcenter Lærkevej til at lave skriftlige afgørelser med klagevejledninger på hhv. fleksjob, førtidspension og ressourceforløb.

Det er det de ikke gør, heller ikke med mig, selvom jeg skriftligt har bedt om det.

Samt at få sagsbehandlere til skriftligt at oplyse lovgrundlaget for deres afgørelser og "vurderinger", men det lykkes aldrig, de er ligeglade.

Det selv om jeg bliver ved og ved og ved med at kræve at få skriftlige begrundede afgørelser, med en klagevejledning, men Jc er ligeglade.... derfor så mange sager ikke når til Ankestyrelsen.

Det iht Forvaltningslovens § § 22-25, som forpligter JC til:

- inden for 14 dage at lave en skriftlig begrundelse for afgørelsen, når borgeren har fået en afgørelse meddelt mundtligt, medmindre afgørelsen fuldt ud giver den pågældende part medhold,
- at henvise til de retsregler, afgørelsen er truffet på baggrund af,
- at begrunde afgørelsen på de af sagens faktiske omstændigheder, der er tillagt en væsentlig betydning for afgørelsen, og
- at give en klagevejledning

Noget at sige til man bliver frustreret og sur når JC her bevist ikke holder loven, og at de ansvarlige politiklere i Beskæftigelses- og Integrationsudvalget København, selv om vi levere dokumentation for disse ulovligheder, ikke gør noget ved det.

.
Kio er ikke logget ind   Besvar med citat