Se enkelt indlæg
Gammel 07-09-2018, 15:04   #9
maybeline2you
Afhængigheds tegn af K10
 
maybeline2yous avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-04 2010
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 356
Blog Indlæg: 6
Styrke: 15
maybeline2you er ny på vejen
Question Foranstaltninger jfr paragraf 17 stk 2

Jeg har nu modtaget brev fra Rehabiliterings Teamet og de indstillede mig til et afslag �� i begrundelsen skriver De, at De mener at det er svært at skabe et eksakt billede af, hvad min diagnose/ diagnoserne fordi jeg har et kompleks sygdomsforløb.
De mener også at der mangler dokumentation på prognoser og om alle behandlingsformer er udtømte. og sagen derfor skal foreligges Klinisk Funktion.

Der står intet! I indstillingen om, hvilken foranstaltning som skal tages i anvendelse og peger ikke! på, hvilket job De mener jeg kan varetage

Deres påstand har dog ikke hold i virkeligheden fordi det ligger stakkevis af dokumentation på dette via undersøgelser resultater, konklusioner, beskrivelser som redegør mine diagnoser,.at tilstanden er barig og stationær og at alle behandlingsformer er udtømte, for hver enkelt diagnose og at funktions og arbejdsevne er varigt nedsat. Det er alt sammen forskellige Læger på hvert Deres felt som har skrevet sådan

Jeg bliver derfor, simpelthen nødt til, at spørge om det virkelig er nok, at RehabiliteringsTeamet nøjes med at indstille til et afslag men derudover ikke peger på de foranstaltninger, som kan hjælpe mig videre sådan som loven forskriver ?

Det er vel ikke nok at Teamet dels skriver
1. Vi mener sagen ska igennem Klinisk Funktion, således der skabes et større overblik over diagnoser, prognose og behandlingsformer.
Denne formulering peger efter min opfattelse ikke på en foranstaltning, som bringer mig tilbage på arbejdsmarkedet uden offentlig støtte?

Eller er det bare mig som ikk forstår begrebet Foranstaltninger
__________________
"En person, som kan drive sig selv videre, når anstrengelserne bliver smertefulde, er den person, som vinder." @R

Billedet skal ses som en protest. Jeg er ikke "den lykkelige ejer" af en pitbull terrier, men jeg kan godt gå fra venlig skødehund til Aggrasiv Pitbull Terrier, på 0,5 og bide fra mig

Sidst redigeret af maybeline2you; 07-09-2018 kl. 15:11. Årsag: Stavefejl og indsættelse af ny tekst
maybeline2you er ikke logget ind   Besvar med citat