Se enkelt indlæg
Gammel 20-07-2018, 11:06   #7
maybeline2you
Afhængigheds tegn af K10
 
maybeline2yous avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-04 2010
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 356
Blog Indlæg: 6
Styrke: 14
maybeline2you er ny på vejen
Svar ; Hvad stiller jeg op mod sagsbehandleren påstand vedr 2 Kommunal Bestyrelser ?

Er Sagsbehandleren egentlig ikke inhabil i sagen, når denne både er "rådgiver" for mig og samtidig repræsenterer Ydelseskontoet, Pensions teamet, Rehabiliterings teamet og påståede kommunal Bestyrelse ?

Mht om jeg er berettet til en førtidspension opfylder jeg betingelserne jfr lovgivningen men i den aktindsigt jeg lige har modtaget er selv samme sagsbehandler i tvivl om, hvorvidt alle behandlingsformer er udtømte.
Selv om der foreligger tonsvis af lægelig dokumentation på, at det er de og at der kun findes medicinsk behandling, som jeg allerede modtager.Ligeledes forefindes dokumentation på, at Funktionen og arbejdsevne er nedsat til det minimale og det er vurderet at jeg ikke kan arbejdspres da det forværrer min sygdomstilstand og man har envidere vurderet jeg ikke skal opfylde 255 t. reglen.

1. Men er SB tviv grunden til at sagen skal foreligges Regabiliterings Teamet?
2. -Og burde det ikke være indlysende, at det derfor er åbenlyst formålsløst at iværksætte evt yderligere tiltag ?
__________________
"En person, som kan drive sig selv videre, når anstrengelserne bliver smertefulde, er den person, som vinder." @R

Billedet skal ses som en protest. Jeg er ikke "den lykkelige ejer" af en pitbull terrier, men jeg kan godt gå fra venlig skødehund til Aggrasiv Pitbull Terrier, på 0,5 og bide fra mig

Sidst redigeret af maybeline2you; 20-07-2018 kl. 11:12. Årsag: Afsnitsafstand
maybeline2you er ikke logget ind   Besvar med citat