Se enkelt indlæg
Gammel 09-01-2011, 17:10   #53
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
SUK SUK SUK..

endnu engang tror jeg at jeg er røget i nederste bunke..

som beskrevet ovenfor lavede jeg en liste i sommers om mulige arbejdsprøvningssteder, og forventede at komme i arbejdsprøvning i september-oktober..

hm... var til møde i november, som startede med at finde ud af at kontoret var flyttet uden jeg fik besked..
nå men ingen omtale af de steder fra min liste.. men tilgengæld en mere positiv rådgiver.. faktisk helt omvendt end tidligere møder..

enden blev at jeg jo skulle opereres i dec. så derfor var januar en mulighed for start af arbejdsprøvning og rådgiver havde et par steder at skulle finde ud af noget..

jeg skrev i start dec. om nye sygehusbesøg her i januar. og forventede jo at skulle starte i afprøvning til trods for sygehusturene.. det var jo kun enkelt dage..
Men surprice.... jeg har intet hørt fra rådgiver..

tilgengæld har jeg fået endnu et opfølgningsskema fra ASK, fordi de jo gerne vil afslutte min sag, men afventer igen igen kommunen.
og som min fagforening siger kan vi risikere de bare afslutter den, det havde jo været fantastisk om jeg kunne skrive at jeg nu var startet på afklaring. suk..
jeg har fået disse rykkere fra ASK hvert halve år siden 07.

Jeg bliver nødt til at rykke i rådgiveren.. men hvor er det træls at bedst som man tror at nu sker der noget, så sker der ikke en skid...

og hvor er det svært at formulere noget kort og neutralt, når man kan skrive i timevis om de uretfærdigheder man syntes rammer en..

tak fordi du læste med.. aner ikke om det er til at finde hoved og hale i..
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat