Se enkelt indlæg
Gammel 04-03-2010, 01:55   #40
forvired
Hjemmevant på K10
 
forvireds avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-06 2009
Lokation: Midtjylland
Indlæg: 210
Blog Indlæg: 39
Styrke: 15
forvired er ny på vejen
Kære Spunk

Citat:
Oprindeligt indsendt af Florken Se meddelelser
Du bør ikke oplyse dem om, at du har til hensigt at optage tlf.-samtaler,
eller optage ved møderne. Det sænker nok bare deres tolerencetærskel over for dig :-)
Det er lovligt at lade være, se om dette i andre tråde herinde.
Læs denne indlæg ang. optagelse og om at det er lovligt: http://www.k10.dk/showthread.php?t=11845. Skriv det hver fald ikke i brevet.

Jeg har altid skrivet som aflutning i mail eller i brev f.eks: "Jeg beder om at der hurtigst muligt kommer svar på ..... og jeg vil gerne have en bekræftelse på at de er modtaget og læst .." eller : "......og denne skrivelse bedes lægges ind i min sag ..".

Da jeg havde en useriøs sagsbehandler - efter vores møde, hvis der blev aftalt noget og hun har "glemt" bekræfte aftale på skrift - jeg selv har sendt mail til hende med min lille resume, hvor blev hun bed om at bekræfte alt vi har aftalt.

Til arbejdsprøvning, min komentar var altid: "jeg vil gerne prøve hvor meget jeg kan klare".
Da det viste sig at jeg kan ikke klare så mange timer pr. dag, som hun vil - så fik hun mail med information om det (sammen med min dagbog) og så har jeg bed om mindre antal timer/dage pr.næste uge.

Jeg synes ligesom Florken, at du skal starte dit brev med årsagen

Du må ikke give op og vis din vilje til samarbejde. Held og lykke med din sag.

til dig
__________________
What a blessing it would be if we could open and shut our ears as easily as we open and shut our eyes!
- Georg Christoph Lichtenberg
forvired er ikke logget ind   Besvar med citat