Se enkelt indlæg
Gammel 24-04-2011, 14:43   #12
fibro
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 01-08 2010
Lokation: sjælland
Indlæg: 354
Styrke: 14
fibro er ny på vejen
Jørgine, det var yderst interessant det link, har forsøgt at læse det så godt som jeg kunne i bidder og det er jo alarmerende som jeg genkender det meste. Jeg har slem fibromyalgi og symptomerne derfra er jo meget ala dem fra Kronisk træthedssyndrom. Det med at musklerne udtrættes voldsomt og at reaktionen oftest kommer et par dage efter, er helt typisk for mig også, også at den fysiske reaktion kan komme efter psykisk eller mental belastning.

Jeg døjer virkelig med de kognitive nedsatte funktioner jeg har fået konstateret, og jeg nikkede så meget genkendende til det med bedre at kunne få tingene frem ved at skrive mails, eller skrive herinde f.eks. Jeg ville aldrig kunne sige det samme mundtligt, her mister jeg komplet overblik, ord, mening, jeg vrøvler meget efter kort tids forsøg og tænker kun halve tanker. Mistede mit arbejde i omstilling, bl.a. fordi jeg ikke kunne huske navnet på den der ringede, ikke kunne modtage og give lille besked videre, det hele var totalt væk når røret var lagt på.

Men men, HVOR får man en undersøgelse for denne sygdom? De ting jeg døjer med ryger jo med det samme ind under fibromyalgien og derfor ingen grund til at tjekke for andet...slet ikke noget der ligger så tæt på..synes jo bare det er ret væsentligt at få med, hvor skadeligt det nemt kan være at blive overbelastet det mindste.

God påske fra Fibro
fibro er ikke logget ind   Besvar med citat