Se enkelt indlæg
Gammel 27-08-2018, 16:58   #5
Aleom
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 26-08 2018
Indlæg: 36
Styrke: 6
Aleom er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af phhmw Se meddelelser
Der findes forskellige muligheder for at få svar på, om du har en god sag:

https://www.google.dk/search?ei=FK-D....0.3ffiD014kWM

Held og lykke med sagen, som du godt må tilbagemelde til os andre om hvilke svar du får.

Hilsen Peter

Bilag

Gode råd til nye på k10

http://www.k10.dk/showthread.php?t=28928
så vidt jeg kan se på din søgning, så er der folk som har fået 750.000 kr i erstatning for sagsbehandlingsfejl.. det som jeg blev udsat for var også en sagsbehandlingsfejl, dog med langt mere alvorlige konsekvenser for mit helbred.

Citat:
Oprindeligt indsendt af gisne Se meddelelser
Vær opmærksom på begrebet årsagssammenhæng

Det er det begreb der vil blive kigget på ifht hvad der har udløst at du har det dårligere.

Du skal kunne bevise at der er direkte årsagssammenhæng mellem at du er blevet dårligere og jobcenterets sagsbehandling og at der ikke kan have været andre årsager (fx skilsmisse, depression, en sygdom/skade som det må forventes en forværring af osv osv)

Det er vigtigt at der er dokumententation på at der er ren direkte årsagssammenhæng mellem din forværring og sagsbehandlingen.
Har du det så find en advokat med speciale i erstatning og de vil nogle gange gratis vurdere ens sag om de mener der er en chanche.

Bare så du ikke bruge en masse penge på advokathjælp, før du har evt. Dokumentation i orden

Pøj, pøj
Jeg har en læge erklæring som skriver at jeg har fået det dårlig på grund af sagsbehandlingen.

Citat:
Oprindeligt indsendt af Stina1 Se meddelelser
Jeg forstår din frustration over at få det værre pga dem, men da jeg selv fik depression og angst af mit arbejde(reelt arbejde) og opgav at søge erstatning pga arbejdsskade. måske ikke helt det samme men alligevel.

Det er en lang,sej kamp og hvis man ikke taber så bliver man ikke mere rask men måske mere syg

Jeg ville hellere klage over sagsbehandlingen og sagsbehandler og de vil kunne se i din sag at de ikke bare kan behandle dig som de har lyst til i fremtiden og så koncentrere mig om at få det bedre i stedet for.
tak, men det hjælper mig bare ikke rigtigt.
Aleom er ikke logget ind   Besvar med citat