Se enkelt indlæg
Gammel 04-06-2018, 18:49   #10
snoozz
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 05-09 2015
Indlæg: 100
Styrke: 9
snoozz er ny på vejen
Siden jeg fik kræft i 2016 har jeg været til at hav af undersøgelser og tjekups, blodprøver scanninger og jeg ved ikke hvad.

Jeg har selv magtet at tage toget til blodprøvetagning (da det gøres på det lokale sygehus, og kun kort med toget), men kunne også have bestilt flextrafik.

Ja man kan enten blot ringe til sygehuset og bede dem bestille en tid. Eller man kan gøre det online hos flextrafik. Husk at afsætte mere tid end du ville i en alm personbil, da der ofte skal køres omveje fordi andre også skal med!

Nå jeg skal hjem igen har jeg ikke bestilt nogen tid, da jeg ikke ved hvornår jeg er færdig, så henvender jeg mig bare ved skranken, så er der en vogn ofte hurtigere end man kan nå at ryge en smøg. Somme tider er der dog ventetid, især hvis flere skal i samme retning.

Jeg har aldrig talt med kommunen omkring kørsel.

Det er så Region Sjælland også, det kan sagtens være anderledes i region hovedstaden, men punge ud selv til taxa skal du ikke. Ellers må der vel være Falck sygetransport? Jeg ved at mange af de private taxaselskaber også har aftaler med kommuner og regioner. I al fald er jeg flere gange kørt (gratis) til lægevagten uden at skulle betale.
snoozz er ikke logget ind   Besvar med citat