Se enkelt indlæg
Gammel 29-07-2018, 16:42   #97
KageØre
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-12 2015
Indlæg: 1.322
Styrke: 10
KageØre er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Ekko Se meddelelser
Det er faktisk rigtigt, det er jo ikke normalt, at man kun har sit arbejde at tage sig til. Og ja så vil det se ud som om, at jeg kan mere end jeg kan. Det havde jeg slet ikke tænkt på, følte bare, at det var lettere at fokusere på én ting af gangen. Men jeg har det jo i forvejen meget svært med pres og reagerer hurtigt med angst, depression og selvmordstanker og så vil det være en dårlig idé at have sendt et signal om, at jeg kan mere end jeg kan. På den måde hvor Stolpegården stadig er involveret, kan de jo også "sige fra på mine vegne" hvis der bliver problemer igen (som i foråret hvor kommunen ville raskmelde mig).
Jeg føler mig bare så forvirret pt for på den ene side vil jeg jo gerne videre i livet, men på den anden side har jeg haft en lang periode i foråret hvor jeg var enormt belastet og syg.
Bare rolig, du får perioder i livet hvor du er belastet igen, og så kan det jo lige så godt være NU som om et halvt år... ved at trække det ud, trækker DU det ud, og det bliver det ikke bedre af.
KageØre er ikke logget ind   Besvar med citat