Se enkelt indlæg
Gammel 29-07-2018, 16:26   #96
Ekko
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 28-04 2017
Indlæg: 73
Styrke: 7
Ekko er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af KageØre Se meddelelser
Jeg synes da at det er en gevinst, hvis din virksomhedspraktik, er samtidig med dit forløb på Stolpegård.
Så kan Stolpegård, jo let mærke på dig, hvordan du fungerer under press, det bliver også skrevet i journalen... og da du har adgang til journalen på sundhed.dk, kan den bruges som rigtig vigtig dokumentation overfor kommunen.
Hvis du ønsker at fjerne alt normalt pres i dit liv, når du skal i virksomhedspraktik, får du et misvisende billede af hvad du kan !

Min psykiater sagde til mig at jeg skulle i praktik, og underrette ham ved det mindste, så det kunne blive skrevet ned... det gjorde jeg, og der kom en meget grundig beskrivelse ud af det, om en person, der dag for dag faldt fra hinanden ved det mindste pres, og som til sidst havnede mange måneder på psykiatrisk afdeling, pga. presset.

Det press, og den nøjagtige dokumentation, resulterede så i at jeg fik det jeg ønskede.
Det er faktisk rigtigt, det er jo ikke normalt, at man kun har sit arbejde at tage sig til. Og ja så vil det se ud som om, at jeg kan mere end jeg kan. Det havde jeg slet ikke tænkt på, følte bare, at det var lettere at fokusere på én ting af gangen. Men jeg har det jo i forvejen meget svært med pres og reagerer hurtigt med angst, depression og selvmordstanker og så vil det være en dårlig idé at have sendt et signal om, at jeg kan mere end jeg kan. På den måde hvor Stolpegården stadig er involveret, kan de jo også "sige fra på mine vegne" hvis der bliver problemer igen (som i foråret hvor kommunen ville raskmelde mig).
Jeg føler mig bare så forvirret pt for på den ene side vil jeg jo gerne videre i livet, men på den anden side har jeg haft en lang periode i foråret hvor jeg var enormt belastet og syg.
Ekko er ikke logget ind   Besvar med citat