Se enkelt indlæg
Gammel 17-07-2010, 20:49   #25
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af hansemand Se meddelelser
Og hvad fandt du så ud af?????
det er facts vi efterlyser, ikke meningstilkendegivelser, vi er alle røvtrætte af alt og det hele, ind imellem

Vi gentager lige trådens formål:

Jeg efterlyser nogens KONKRETE erfaringer med gældssanering, når man er blevet ftp og har bankgæld på under kr.200.000 (ingen SU-relateret.)

Altså INGEN links, henvisninger, sympati-tilkendegivelser og personlige vurderinger a la "det burde være sådan at......" :-)

Har DU fået en sanering på et beløb der minder om mit oplyste beløb, hvor/hvad var eventuelt begrænsende forhold, og hvor meget (lidt) afdrager du om måneden?
hansemand prøv nu lige at finde dit sommer humør lidt frem ikke ??

Jeg er sikker på at alle gør deres bedste og svare efter bedste evne , det her er ikke en brevkasse og man kan ikke sidde og diktere hvem der må og ikke må svare ...

Prøver man det så alligevel så må man bare leve med at det ikke altid bliver overholdt ...


Du skriver
Citat:
det er facts vi efterlyser, ikke meningstilkendegivelser, vi er alle røvtrætte af alt og det hele, ind imellem
Jamen jeg vil sige at for min del er jeg blevet meget klogere jeg er nemlig en af dem der har fået at vide at jeg skulle opgive at søge gældssanering men det kan jeg se ud af nogen af de andre indlæg der er skrevet at det skal jeg bestemt ikke ... så tak for hjælpen alle sammen , der er flere og meget nyttige svar i jeres indlæg og nogen dejlige link som kan bruges
Og som for mit vedkommen er gemt under bogmærker ...

og hansemand næææ desværre kan ikke hjælpe dig har ikke privat gæld på 200.000 som ikke er su relateret ...

Held og lykke med din eftersøgning ...
  Besvar med citat