Se enkelt indlæg
Gammel 19-10-2011, 12:55   #28
fibro
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 01-08 2010
Lokation: sjælland
Indlæg: 354
Styrke: 14
fibro er ny på vejen
åhhrr, jeg er så MØG irriteret lige nu kontaktede selv smerteklinikken for at høre om de mon havde fået anmodningen...ja ja det havde de og svaret var også skrevet idag! jamen hallo, jeg har 3!! gange understreget for dem derinde+fået det skrevet ind i min sag, at jeg ønskede at være til stede når attesten skulle skrives!! Men nu er den så skrevet-uden mig! Hvad fanden sker der lige!! grrr... jeg fik så af sekretæren, sendt attesten til gennemlæsning..

INTET står der om at min sygdom er stationær og varig, og klinikken havde ikke svaret på kommunens spørgsmål om, hvorvidt jeg kunne deltage i aktivering, om der var skånehensyn osv...jamen HALLO, hvad pokker skulle jeg så sidde med fysioterapeuten og gennemgå minutiøst, hvad jeg kunne/ikke kunne, hvor længe osv...hendes ord var, at det skulle bruges til at sammenfatte noget brugbart til kommunen når de fik en anmodning om det...det har de så langt om længe fået nu, men nu kan de ikke tage stilling til en skid derinde lige pludselig?? Hvilken farce altså!! Er så VRED!

Nu har kommunen vel ret frie hænder, når smerteklinikken ikke går ind i noget omkring skånehensyn eller noget? ikke svarer på, om jeg kan tåle at blive aktiveret?? Der står kun at de ikke har kunne finde noget medicin der har kunne lindre mine smerter og nævner så tre slags medicin. kan man ikke forvente mere af sådan et forløb??

Ajj, min stressfølsomhed fløj lige op over mit hoved her...havde sådan troet der skulle komme mere ud af det smerteklinik halløj
fibro er ikke logget ind   Besvar med citat