Se enkelt indlæg
Gammel 06-10-2010, 19:59   #167
jsn
Mit andet hjem K10
 
jsns avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-01 2009
Lokation: Aalborg
Indlæg: 600
Styrke: 16
jsn er ny på vejen
@Pjevse skriv til Maj-britt Iversen, hvor du forklare hvad det er hun har skrevet og hvad der så er det korrekte.
Samtidig klager du over sagsbehandlerens kommentar.

Du kunne skrive noget lignende det her.

Citat:
Att: Sagsbehandler


Afs.

Vedr. dine udtalelser omkring min person

Jeg ønsker hermed at klage over den behandling du har leveret, i forbindelse med min klage over Eva Blach. Når jeg forklare dig at jeg ved alle de fejlagtige påstande skrevet af Eva Blach, kan modbevise dem. Og at der er tale om en udtalelse som er skrevet ud fra personligoverbevisning, frem for objektivitet og fakta.
Finder jeg det grænseoverskridende at din kommentar blot er ”At jeg bare ikke kan klare at høre sandheden”, når der er tale om disse usandheder.

Derfor ønsker jeg at dette brev indskrives i min journal i sin fulde længde jf. lov om journalpligt.
At du giver mig en undskyldning for den nedladende behandling du har givet mig i forbindelse med denne udtalelse.

Jeg skal ligeledes gøre dig opmærksom på at jeg sender en kopi af dette brev til.
Rådmand, Familie og beskæftigelsesforvaltningen Maj-britt Iversen
Borgmester, Henning G. Jensen
Chefen for jobcenteret

Og fremadrettet ser jeg frem til et bedre samarbejde i afklaringen af min situation.

Med Venlig Hilsen
XXXXXX
Dertil vedlægger en skrivelse hvor du gennemgår de forskellige ting.

F.eks.
Citat:
Eva Blach skriver:
Hun er løs på tråden og har ikke styr på hvor mange mænd hun har været sammen med igennemtiden

Fakta:
Jeg har i mit liv været sammen med 5 mænd, hvor jeg har fuld styr over årstal

Eva Blach skriver:
At jeg flyttede skole da jeg ikke fungerede socialt.

Fakta.
Jeg flyttede skole, da mine forældre flyttede fra Næstved til København
Du kan enten sende det pr. brev eller mail
Info om Rådmand, social og beskæftigelseforvaltningen Maj-britt:
http://www.aalborgkommune.dk/Politik...on.aspx?lbr=37

Info om Borgmester Henning:
http://www.aalborgkommune.dk/Politik...on.aspx?lbr=38

Hvis det er centrum du er tilknyttet er det Anne-Marie Bach du skal sende det til, har dog ikke hendes mail adresse.

Hvis det mod forventning ikke virker er der altid det Socialenævn og patientklagenævnet.

Og for fremtiden tager du ikke til nogen læge, møde med sagsbehandler og lignende uden at have en bisidder med.!!

Er du medlem af en fagforeningen, få dem til at gå ind i sagen.

Mvh.
Jsn
__________________
Sigenstrøm.dk
Førtidspension pr. den 01-06-2011

Sidst redigeret af jsn; 06-10-2010 kl. 20:01. Årsag: Rettelser
jsn er ikke logget ind   Besvar med citat