Se enkelt indlæg
Gammel 18-04-2016, 17:38   #63
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Man kan så håbe på at du får den fri process...specielt når sagen er vundet i første omgang i byretten...

Det vil ellers være en smart måde at holde folk nede på hvis de afslår den fri process...hvis ens retshjælpsforsikring ikke vil dække dette (jeg ved ikke om dette er tilfældet)

Det er civilstyrelsen der skal bevilge den fri process http://www.civilstyrelsen.dk/Fri_proces.aspx og de er jo en del af systemet...

Ved du @dFyn om din retshjælpsforsikring vil dække sagen videre...altså hvis du får afslag på fri process??

EDIT

Nu aner jeg ikke særligt meget om retshjælp og fri process...men jeg fandt dette..

Citat:
Reglerne om fri proces er ændret med virkning fra den 1. januar 2007. Ændringerne bygger på Retsplejerådets betænkning nr. 1436/2004 om reform af den civile retspleje.

Ændringerne i retsplejeloven betyder blandt andet, at der ikke kan gives fri proces til personer, der har en retshjælpsforsikring eller en anden forsikring, der dækker omkostningerne ved sagen. I disse tilfælde er det forsikringsselskabet, der tager stilling til, om forsikringen dækker den konkrete sag.
Kilde: http://www.civilstyrelsen.dk/da/Fri_...ri_proces.aspx

Betyder dette ikke at hvis man så har en retshjælpsforsikring at man så ikke vil kunne få fri process men at ens retshjælpsforsikring skal betale ??

Som sagt ved jeg ikke meget om emnet...jeg undre mig bare da jeg så ovenstående..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat