Se enkelt indlæg
Gammel 23-05-2008, 11:44   #20
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Denne tråd har for mig betydet, at jeg "tænker mit", når jeg læser nedenstående.

Hvorfor har jeg ikke ondt af denne kvinde, efter at have læst ovenstående indlæg? Tja...

Hvordan mon det føles at være i kløerne på nogen, som "krænker" en med væmmelige skrivelser? Det er sandelig ikke sjovt, vel?

Hvorfor skulle det være mere synd for hende end for dem, der skrives mystiske erklæringer om, som i den grad rammes økonomisk, socialt, helbredsmæssigt... hele livssituationen? Næ, det er det ikke.

Men læs her:

Citat:
Psykiater fanget i fupfirmas net
2008-05-23

Psykiater Eva Blach skrev under på fupfirmaet NovaChannels henvendelse om at stå i deres register, og siden hen er hun flere gange blevet opkrævet store beløb fra firmaet
Relaterede artikler

Fupfirma forsøger at lokke penge ud af læger
Privatpraktiserende psykiater Eva Blach blev i forsommeren 2007 kontaktet af firmaet ved navn NovaChannel med tilbud om at blive registreret i en interessegruppe.

Henvendelsen lignede de mange andre, Eva Blach årligt modtager om at lade sig registrere i faglige selskaber, så hun gik ud fra, at NovaChannels initiativ var at sammenligne med det. Men det fandt hun snart ud af, at det ikke var.

»Jeg skrev skemaet ud og udfyldte det. Der stod ikke noget om de betingelser, jeg senere er blevet
bekendt med. Og så glemte jeg alt om dette, indtil der kom en opkrævning på 983 euro,« siger hun.
Citat:
Der sidder måske endnu flere derude, som undrer sig over, at de er endt i samme situation som mig, og som ikke vil stå frem,« siger hun.
Læs resten her:

http://www.dagensmedicin.dk/nyheder/...firm/index.xml

Citat:
Der sidder måske endnu flere derude, som undrer sig over, at de er endt i samme situation som mig, og som ikke vil stå frem,« siger hun.
Jeg undrer mig også over, at folk er endt i en "situation" pga. hendes lægepapirer.

Skal de også stå frem, for det er åbenbart den metode, hun anbefaler.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat