Se enkelt indlæg
Gammel 18-06-2012, 23:58   #12
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
jeg kan sagtens følge trådstarter..når ja du går jo ikke på arbejde - ja så har du god tid og lyst - når jeg har...og den slags mennesker ka blive hængende i evighed og fortælle om alle deres problemmer og hvor hårdt de har det osv..det ka være en skrue uden ende....
' at vi andre så kan være skidt iog ha en dårlig dag - ja det betyder ingenting..det er uintersant...

og det er selvfølgelig de dage man har det værst og er mest træt de står i døren - sådan er det bare..
jeg ville ønske jeg var som KARO - selvom det er blevet bedre..med årene..jeg har fået sat ringklokke på døren - for første gang i de 11 år jeg har boet detr og sagt til folk at de må ringe på - og lukker jeg op er jeg hjemme og vil GERNE ha besøg..men lukker jeg ikke op,ka jeg stadig være hjemme og ikke ha lyst el.være væk...det har hjulpet
man bliver hurtigt til fange i sit eget hjem,hvis man kommer ind i den bane og det er farligt..det skal jo være ens FRISTED...
mht sladder - plejer jeg at sige det gider jeg ikke være med til - jeg vil være neutral og kunne med alle naboer el.hvem det måtte være..

hilsen stribe førtidspensionist 2010
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat