Se enkelt indlæg
Gammel 29-03-2008, 12:47   #1
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Thumbs up civil ulydighedskampagne i kommune.

Civil ulydighed...endelig er der en der vågner op...men håber bare det ikke går ud over borgerne... men ellers syntes jeg at det er på tide kommunerne gør oprør mod regeringens pisk og pres og nedskæringer .


Kommuner skal være ulydige


http://www.dr.dk/Regioner/Sjaelland/...3.htm?rss=true

28. mar. 2008 Slagelse

Vær ulydig og undgå stress!

Sådan lyder opfordringen fra Slagelses viceborgmester Villum Christensen til landets kommuner. Det skriver Sjællandske.

Villum Christensen har ifølge avisen indledt et oprør mod det, som han kalder kontrol-bureaukrati i det offentlige.

- Vi skal prøve at udfordre systemet ved at lade være med at gøre nogle ting. Jeg håber vi kan provokere systemet så meget, at det breder sig, siger han til Sjællandske.

Villum Christensen tror, at ved at nægte kontrol og være ulydig, vil ansatte i det offentlige undgå stress.

På mandag vil han stille forslag om en civil ulydighedskampagne i Slagelse Kommunes arbejdsmarkedsudvalg.


Skrevet af: Marlene Boel
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat