Se enkelt indlæg
Gammel 25-11-2019, 18:52   #690
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.726
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Kalundborg kommune, vores STORE smertensbarn

Som gennem mange år, helt har bevidst misfortolket Folketinget love og ter sig, som et lille forkælet barn, der ikke får sin vilje.

Borgmester Martin Damm, Venstre som står i spidsen for denne kommune, har ikke styr på sin forvaltning.

Trods Ankestyrelsens Tilsyn netop i september 2019 har udsendt en afgørelse om kommunen manglende overholdelse af RSL § 3 stk.2


https://ast.dk/filer/tilsynet/sagsbe...ale-omrade.pdf

Alligevel kan følgende dokumenteres på Facebook 25.nov.2019:

CITAT" Jeg har i januar søgt, om et hjælpemiddel til min datter.

Der ville gå 3-5 måneder før sagsbehandlingen gik i gang, da jeg ikke havde hørt noget efter 7 måneder, kontaktede jeg kommunen, de ville se på det og kontakte mig igen efter 14 dage, da jeg endnu engang ikke havde hørt noget kontaktede jeg dem igen, jeg fik af vide, at det ikke gik under hjælpemiddler det jeg havde søgt ( det er et hjælpemiddel i andre kommuner ved jeg )

Jeg bad sagsbehandleren, sende det på skrift med en klage vejledning til mig, efter en uge havde jeg ikke modtaget noget så ringede igen, hun havde fri men jeg fik team lederens mail så kunne jeg skrive til hende, det er 14 dage siden, men har ikke hørt noget.

Jeg er så træt af, at skulle kæmpe hele tiden, hvorfor skal det være så besværligt.
"CITAT slut

CITAT" jeg ved ikke hvor jeg skal klage henne. Skrev en klage til team lederen men hun har heller ikke reageret" CITAT slut

CITAT" Det er Kalundborg kommune."CITAT slut

CITAT" Min mand søgte genbevilling af invalidebil nov. 2018. Sagen blev først opstartet i august 2019. Fik den oplysning af sagsbehandlingstid var fra opstart og ikke fra modtagelse af ansøgning. Han fik afslag i nov. Selvom tilstand er forværret. Sagen er nu anket. Det hjælper sikkert ikke. Sidste gang var Klbg. Kommune 2,5 år om sagsbehandlingen." CITAT slut

CITAT" Kommunernes strategi er at køre os trætte - og det lykkes næsten altid...Det gør det dog hverken lovligt, anstændigt eller i orden...Kommunerne har simpelthen misforstået opgaven - jeg nægter at tro, at de er dummere end andre mennesker...."CITAT slut

Hilsen Peter
phhmw er ikke logget ind   Besvar med citat