Se enkelt indlæg
Gammel 15-02-2014, 14:03   #31
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af mukke Se meddelelser
Helene! Han giver dig en historie i bankens favør. Glem ikke, at han hedder BANKRÅDGIVER!
Selvom du har fået bevilget en kredit på 120.000, kan man ikke KRÆVE, at du gældsætter dig for så meget. Du bør afslutte og indvilge i at betale de højre renter for at komme ud af det. (Sagt af en, der selv brændte nallerne).
Brug retshjælpen! Hvis du ikke bor i København, må der være en gratis retshjælp et eller andet sted i nærheden.
Det er desværre for sent nu - det skete for ÅR tilbage da jeg stod og skulle søge kontanthjælp efter en skilsmisse. Og på retshjælpen sagde de, at kassekreditten var lige som formue/lån pga mine afdrag pr måned var fastsat ud fra den samlede sum på de 120.000 kr - så hver gang jeg brugte af kreditten, så skulle jeg betale de procenter op til de 120.000 kr. Så de afdrag jeg betalte på de 40.000 kr, var lave, fordi den samlede sum var 120.000 kr. Havde kreditten kun været på 40.000 kr, så havde afdragene set helt anderledes ud. Men fordi jeg havde op til de 120.000 kr, så kunne jeg sidde relativt billigt pr afdrag.

Og nu har jeg jo betalt 50.000 kr af på kassekreditten, og mangler ''kun'' 70.000 kr. Det vigtigste er, at jeg når at få den knaldet af inden ungerne flyver fra reden, så jeg har 10 år til det!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat