Se enkelt indlæg
Gammel 12-04-2011, 13:40   #63
extra
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2010
Indlæg: 782
Styrke: 14
extra er ny på vejen
Citat:
Næh, jeg ville bare sige, at nogen folk åbenbart tror, det er rigigt at gøre lige præcis, hvad de vil, hvis bare de føler, at deres sag er retfærdig og den rette.

Det bliver det altså bare ikke mere ok af.
tja da jeg msitede min ledighedsydelse bliv der kalge hele tiden helt op til at få ret/delvis ret. det var personligt han ville ikke tabe andsigt det bliver den jo så heller ikke mere ok af.

men ok jeg vidste hvem han var osv så kunne nemmere gemme/smutte hvis jeg så ham komme et sted jeg var hvilket jeg også gjorde.men som sagt jeg hvidste hvad jeg stod imod .det gør man ikke på et hvilkensom helst forum hvor man gemme sig under et brugernavn.men må også give dig ret i det post nu her

Citat:
Jeg ved ikke om du selv kunne tænke dig at få offentliggjort dit navn, hvis du ragede uklar med en borger i forsøget på at passe dit job.
her er lidt mere fra min sag jeg havde optage samtalen og skal da lige sige han blev sgu ikke glad for med han egen ord det var et angreb på hans person.det var sådan han følte det.så kom det med du kunne jo abre have spurt osv osv osv.men igen som jeg har sagt et par gange sæt jeg i sagbehnslernes sted.jeg ville sgu hellerh ave det sjovt med det.

men også prob i det hele vi kan ikke tage stilling til o mdet er ok osv det er kun dommer ankenævn osv der kan vi er almindelige menesker der er i klmme i systemet.og vil nok også siger og gøre der efter

hvis jeg nu hang lad os sige web ud før vile haldelen hvis ikke hele k10 gå amok.2 han vil nok heller ikke selv blive glad osv osv igen sæt jer i deres sted.de har en bormester der står og banker den i hoved spar spar spar osv osv osv osv.eller ryger personale festen kaffe pausen osv [oj sikkert ikke men kunne ikke ladevære] og det med web var bare et exsepel

Sidst redigeret af extra; 12-04-2011 kl. 13:48.
extra er ikke logget ind   Besvar med citat