Se enkelt indlæg
Gammel 14-02-2009, 16:43   #142
diddah
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 14-02 2009
Lokation: Horsens
Alder: 40
Indlæg: 24
Styrke: 16
diddah er ny på vejen
Exclamation Eva Blach

Jeg blev henvist til psykiater Eva Blach sommeren 2008. Jeg blev advaret om hende på depnet.dk og da jeg googlede hende fandt jeg en masse herinde om hende.

Jeg valgte på baggrund af alt den kritik at tage en veninde med op til hendes sommerhus i Århus.

Vi blev afvist i døren, hun ville ikke have at jeg havde i bisidder med (jo i den sidste halve time) Jeg stod på min ret og forlod stedet. Jeg kontaktede straks min sagsbehandler ved min fagforening, som kun kunne støtte mig i min beslutning.

Jeg troede imidlertidigt at min "affære" hos Eva Blach var færdig. Men i november 2008 var jeg til opfølgnings samtale hos min kommune, og surprise surprise Eva Blach havde knagme lavet en speciallægeerklæring på baggrund af de 5 minutter.

Hun skrev at hun ikke kunne sige om jeg var svært personlighedsforstyrret og/eller psykotisk men at jeg med fordel kunne observeres uden medicin i en tid.

Samtidig er hun uenig i den diagnose min psykologs vurdering af mig og at jeg ikke bør undergå behandling hos ham længere, men skulle ind i det psykiatriske regi.

Det slog fuldstændig benene væk under mig. Kommunen stoppede min behandlinger da jeg blev indlagt i sommeren 2008 uden at give mig grund for det. Men nu viser det sig at det var pga Eva Blachs udtalelse.

Hun skriver endvidere at jeg under INGEN omstændigheder ikke bør have noget med børn at gøre. Hmm

Jeg undre mig meget over at hun kunne komme frem til så meget på så lidt tid. Og at hun kunne få sig selv til at skrive en erklæring for en som hun ikke har haft møde med.

Jeg forsøgte at få kommunen til at se bort fra Eva Blachs erklæring, men uden held. :(

Jeg er så mega vred på hende. Jeg skrev og advarede andre inde på depnet.dk men det blev slettet på Eva Blachs opfordring, desværre.

Jeg synes det er grotest at hun kan opfører sig som hun gør. Hun MÅ standses.
diddah er ikke logget ind   Besvar med citat