Se enkelt indlæg
Gammel 20-11-2008, 13:16   #4
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jeg tror at der er forskellige private aktøre lige så vel som der er forskellige sagsbehandlere...

En kan være god og en anden kan være det rene møj og det samme går jo for jobcenterene ..

Jeg har også været på kursus for et par år siden, job kom der ikke ud af det men en positiv oplevelse og en jobkonsulent som underviste os og som efterfølgende fortalte os at hun havde fået lige så meget ud af det kursus som vi havde og hun er nu i dag selv privat aktør og helt sikkert den jeg skal til når den tid kommer (skulle være startet i sommers men pga sygdom er det udskudt )

Kjersti hvis din sagsbehandler siger at hun ikke har ressourcer til at lave det fleksjobbevis så syntes jeg da at du skal sende hende følgende ...


Citat:
Fleksjobbevis

§ 13. Kommunen skal efter anmodning udstede et fleksjobbevis til personer, der er visiteret til fleksjob og som modtager kontanthjælp, starthjælp, ledighedsydelse eller særlig ydelse efter lov om aktiv socialpolitik. Fleksjobbeviset indeholder oplysninger om fleksjobordningen, de handicapkompenserende ordninger og personens skånebehov. Kommunen skal anvende den skabelon, som Arbejdsmarkedsstyrelsen udarbejder.

§ 14. Bekendtgørelsen træder i kraft den 1. marts 2008.
https://www.retsinformation.dk/Forms...id=114866#Kap6
Og bed hende om i henhold til gældene rådgivning at få lavet det fleksjobbevis nu ....

Sidst redigeret af Webmaster; 20-11-2008 kl. 16:22. Årsag: Link rettet
  Besvar med citat