Se enkelt indlæg
Gammel 09-06-2013, 19:40   #37
FibroMcs
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2013
Lokation: Hjemmefra
Indlæg: 723
Styrke: 12
FibroMcs er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af klanst Se meddelelser
Min erfaring siger mig, at det er to forskellige tilstande du nævner. Hvad der gør, at vitaminer og mineraler ikke kan optages ved jeg ikke, men i min familie har jeg en søster og yngste nevø, som ikke kan optage vitaminer og mineraler i fast form kun i flydende form, men uden de har irritabel tyktarm. Jeg derimod har irritabel tyktarm og det skyldes at abdom musklerne er spændte. Jeg har ingen problemer med at optage vitaminer og mineraler. Det jeg gør er, at gå i en time eller to eller lægger mig med varmepude skiftevis på lænden og maven, så begynder maven at rumle, pga. musklerne slapper af med varmen. Hver gang jeg massere folk, så begynder maven ALTID at rumle og boble. Min erfaring med irritabel eller nervøs tyktarm er, at det er muskulært problem. Prøv at læg dig med varmepude. slap helt af og tøm hovedet for tanker. Masser din mave fra højre hofte og så rundet i en cirkel indtil navlen og ud igen, men hele tiden fra højre mod venstre, for det er den måde tarmene er placeret på.
Hvad angår vitaminer og mineraler, kan de fås i flydende form.

Håber meget det kan være til hjælp.

Og tak for billedet af Syge mennesker der får massage på mavsen og slipper en ordenlig vind

Er sikker på min mand ville Elske ideen om at jeg lå og gjorde det inde i stuen, sikke en vinder han har fået i mig va...
__________________
Just Because You are Paranoid it Does Not mean They are Not out To get You
FibroMcs er ikke logget ind   Besvar med citat