Se enkelt indlæg
Gammel 02-12-2017, 20:59   #94
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
@Vasen...det skal retfærdigvis siges at Ninna har været ude og sige at hun er ked af at vælgerne og de reformramte har fået en opfattelse de ikke burde have fået...så hun har været ude og sige noget...at det så mest af alt virker som varm luft...set i forhold til hvordan hun udtalte sig inden valget...tja det må jo være op til borgerne selv...

Den der med at man ikke kan gøre noget som helst på den borgmesterpost....fordi der er så stram styring fra Christiansborg....

Det er simpelthen noget sludder og en mega dårlig undskyldning for ikke at tage ansvaret...

Både Deres egen kandidat Ninna...sagde at det kun var fra den post at man kunne ændre kulturen og ledelsen...plus hvad med alle de kommuner hvor det sagtens kan lade sig gøre...også selv om de er underlagt den samme lovgivning...

Det er derfor jeg virkelig ikke fatter at de ikke bare kommer ud med den undskyldning....og så ellers beviser at de kan gøre forholdene for de reformramte meget bedre når der nu er et såkaldt “rødt” flertal....
Jeg mener heller ikke de selv fatter det.

Man hører yderst sjældent en politiker undskylde. Termen , beklager bruges med rund hånd, og det gælder alle med magt, der har trådt i nælden.

De henviser til deres bestyrelse, men hvis Ø virkelig var så demokratiske som de gerne vil fremstå som burde de have oplyst os meget mere om de folk.
Problemet for mig er , at jeg ikke stoler på dem. Ingen skal bilde mig ind, at de ikke har drøftet den post i lang tid inden valget i hele partiet fra top til bund. En bestyrelse sidder vel ikke og dirigerer et helt parti uden partiets indflydelse. Hvis det skal stå til troende, så er politikerne jo bare embedsmænd for de egentlige udøvere.
Som regel ser vi først ærlighed fra politikere, når de er gået af.
Det er så trist siger de.
Stå aldrig til søs lad de andre stå! Røvhuller. Håber ikke jeg møder en af dem på gaden, for så kan jeg ikke holde min kæft.
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat