Se enkelt indlæg
Gammel 16-09-2007, 10:36   #9
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
"Handicappet", om retten til at have et liv!

Citat:
Oprindeligt indsendt af @PerChr Se meddelelser
Hej Benny

Godt du endeligt fandt vej her til k10.


Det er et sted der for mig virker meget seriøs, og et sted hvor *man* kommer hianden ved.

Jeg håber for dig Benny, at Borgmesteren vil tage imod din fremstrakte hånd om at indgå forlig.

Megen tid, penge, blod, sved og tårer er der brugt siden 2001, hvor jeg fik kontakt med dig og etablerede kontakt til anden side der har hjulpet dig godt og et stykke hen ad vejen. (Du ved hvem jeg mener.)

Jeg håber at du får mange gode råd og hjælp til at du ikke skal tage stikket den 1. oktober.

Som tidligere skrevet så er det dig der ikke vinder. Du taber og systemet har vundet. En sag kan lægges i skuffen/makuleres. Og det vil gøre mange vrede hvis det skal ende således.
Hej Per

Borgmesteren har endnu ikke svaret, og det gør hun heller ikke.

Hvis hun går med til et forlig har hun samtidig erkendt, at kommunen har begået et kriminelt omsorgssvigt overfor en af kommunens handicappede. Borgmesteren har jo 2 korrupte domstoles afgørelser for, at kommunen ikke har gjort noget forkert.

> Du har ret, jeg bliver taberen, men jeg får fred for mange års mareridt med mange søvnlse nætter. Jeg vil ikke sidde tilbage og føle mig som gjort til en social taber, af Gladsaxe Kommune <

> Tro mig, jeg bliver taberen, men hvis det er den eneste måde at få de involverede på Gladsaxe Kommune draget til ansvar på, må det gøres på min måde <

Benny G.
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat